برنامه های شهروندان وانواتو در دوسال گذشته در سرمایه گذاری رشد چشمگیری داشته است. با افزایش میزان تقاضا حد سهمیه ای ما برای امسال تقریبا پر شده است. سهمیه دولت بطور سالانه ۶۰۰ درخواست است که ۵۰۰ مورد آن قبلا پر شده است و ۱۰۰ جا برای متقاضیان جدید باقی مانده است که تا قبل از ۳۱ مه ۲۰۲۰ باید اقدام کنند.
برنامه های سرمایه گذاری برای شهروندی وانواتو بسیار محبوب است و بیش از ۱۰۰.۰۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۹ را بدست آورده است. درحالی که وانواتو برای انتخابات عمومی ۲۰۲۰ در ماه مارس آماده می شود ، گمانه زنی هایی درباره تغییرات برنامه به دنبال دولت جدید رو به افزایش است و قیمت ها و شرایط در هر لحظه می توانند تغییر کنند. ما از سرمایه گذاران تقاضا داریم که تاقبل از پرشدن سهمیه ها و تغییرات احتمالی در روند برنامه ها ، مراحل ASAP را برای بهره مندی از قیمت های فعلی آغاز کنند.
در برخی از کشورهای مشترک المنافع ملل ، دارندگان گذرنامه وانواتو امکان سفر به ۱۲۹ کشور را بدون نیاز به ویزا دارند. برای یک متقاضی مجرد ۱۳۰.۰۰۰ و برای یک خانواده ۴ نفره بعلاوه سایر هزینه ها ۱۸۰.۰۰۰ دلار است. برای کسب اطلاعات بیشتر و نقل قول کامل ، با یکی از مشاوران ما تماس بگیرید.

فرآیند دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک چیست؟
اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک از جمله طرق مهاجرتی به ...
ترامپ ممنوعیت سفرها را گسترش داد
فهرست ممنوعیت های ایالات متحده همیشه در حال گسترش بوده است و ...
ارزش پاسپورت ترکیه در سال 2023
ارزش پاسپورت ترکیه در سال ۲۰۲۳
قدرت و ارزش پاسپورت هر کشوری یکی از مهمترین معیارهایی است که ...
سهمیه شهروندی وانواتو تقریباً کامل شده است
برنامه های شهروندان وانواتو در دوسال گذشته در سرمایه گذاری رشد چشمگیری ...
پنج جاذبه اضافی از شهروندی گرانادا
پنج جاذبه اضافی از شهروندی گرانادا گذشته از مزایای بارز داشتن گذرنامه گرنادیایی ...
قدرتمندترین گذرنامه های سال ۲۰۲۰
براساس آخرین شاخص قدرت گذرنامه ، ژاپن دارای بالاترین رتبه آزادی دسترسی ...
فرم درخواست مشاوره