با افزایش هزینه برنامه کارت سبز EB-5 ( افزایش از ۵۰۰.۰۰۰ به ۹۰۰.۰۰۰ دلار ) بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال دستیابی به ایالت متحده با جایگزینی یک راه کم هزینه تر هستند. علاوه بر افزایش قیمت برنامه EB-5 مشکلات جدی در بازگشت را داشته است. رسیدگی به ۷۰۰ درخواست ویزایی در هر کشور ، هرساله تعداد قابل توجهی از برنامه را در برخی کشورها به خود اختصاص داده است. کشورهای بسیار پرجمعیت بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند. به عنوان مثال یه فرد متقاضی چینی ممکن است ۱۷ سال و برای یک شهروند هندی ۶ تا ۷ سال طور بکشد تا تاییدیه ویزای EB_5 خود را دریافت کند. اگرچه با افزایش قیمت ، تغییر برخی چیزها قابل قبول باشند اما زمان انتظار قابل تغییر نیست.
راه حل :
شهروندان کشوری که دارای ویزای E-2 با ایالات متحده هستند شرایط درخواست ویزای اقامتی آمریکا را دارند. درحال حاضر بیش از ۷۰ کشور با ایالات متحده دارای این پیمان هستند اما بسیاری از کشورها توافق مناسبی ندارند. کشورهایی مانند انگلستان ، ایتالیا ، ژاپن ، گرنادا و ترکیه دارای این ویزا با حداکثر شرایط اقامت را ارائه می دهند.
به عنوان نمونه از طریق ترکیه متقاضیان می توانند با حداقل سرمایه گذاری ۲۵۰.۰۰۰ دلار در املاک و مستغلات برای تابعیت ترکیه اقدام کنند. این روند تقریبا ۳ الی ۶ ماه طول می کشد. هنگامی که متقاضی تابعیت ترکیه ای خود را دریافت کرد می تواند درخواست E-2 خود را به ایالات متحده ارائه دهد. متقاضیان باید در یک تجارت آمریکایی با حداقل ۵۰% سهام سرمایه گذاری کنند. هیچ مبلغ رسمی برای حداقل سرمایه تصریح نشده است اما برای اطمینان از یک سرمایه گذاری موفق حداقل ۱۲۰.۰۰۰ دلار توصیه می شود. این روند تقریبا ۳ ماه طول می کشد و برای متقاضیان یک ویزای اقامتی ۵ ساله با میزان تمدید نامحدود صادر می شود.
این فرایند کلا ۹ الی ۱۲ ماه می تواند طول بکشد و هزینه ای در حدود ۳۷۰.۰۰۰ دلار + سایر هزینه ها در پی دارد. این روش برای بدست آوردن اقامت آمریکا به همراه امتیاز اضافی داشتن تابعیت ترکیه ، بسیار سریعتر و مقرون به صرفه تر است.
La Vida مجموعه ای از فرصت های انتخابی برای کسب و کار را دارد که می تواند برای برنامه E-2 مناسب باشد. اگر متقاضی برای شهروندی کشوری هستید که توافقنامه E-2 را ندارد ، می توانیم در ابتدا برای درخواست تابعیت ترکیه یا گرنادین کمکتان کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گزینه ها لطفا با یکی از مشاوران ما صحبت کنید.

با خرید ملک در یونان کدام یک از اعضای خانواده شما امکان دریافت این اقامت را دارند؟
در یونان برخلاف سایر کشورهای حوزه شینگن، در صورت پرداخت هزینه‌های مربوط ...
فرآیند دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک چیست؟
اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک از جمله طرق مهاجرتی به ...
فرآیند خرید ملک در یونان و اخذ اقامت چگونه است ؟
۱- انتخاب ملک : در این روش بهتر است برای بررسی شرایط خرید ...
تابعیت مستقیم اتحاده اروپا
با گرفتن تابعیت مالت به ایالات متحده و کانادا دسترسی پیدا کنید
برنامه سرمایه گذاری اقامت در مالتا یک از سریعترین راه های دستیابی ...
ارزش پاسپورت ترکیه در سال 2023
ارزش پاسپورت ترکیه در سال ۲۰۲۳
قدرت و ارزش پاسپورت هر کشوری یکی از مهمترین معیارهایی است که ...
برنامه CBI
مونته نگرو برنامه CBI خود را شروع کرد
برنامه اقامت در مونته نگرو از طریق سرمایه گذاری ( CBI ) ...
فرم درخواست مشاوره