اتومبیل های سریع ، طراحان ساعت ها ، یک خانه تفریحی در ریورا ( Riviera ) فرانسه همه نمونه هایی از سمبل های نمادین بین ثروتمندان و افراد مشهور است. در سالهای اخیر وسیله های جدیدی وجود داشته ک افرادی دارای شبکه های خالص ارزش دار درحال اقدام برای گذرنامه دوم خود هستند. تجملات به شدت تقاضا میشود ، اما در دنیای مدرن ما که مملو از عدم اطمینان سیاسی و محدودیت های مسافرتی اس ، ثروتمندان به دنبال سرمایه گذاری در چیزی هستند که بیشتر از اقلام مادی گرایی برایشان ارزش به ارمغان بیاورد.
برخی ممکن است آن را به عنوان یک سند ساده ، داشتن گذرنامه دوم و اجازه اقامتی همراه با آزادی و امنیت تلقی کنند. یک نفر می تواند آزادانه سفر کند ، تجارت های بین المللی بیشتری انجام دهد ، فرصت های تحصیلی خانواده اش را افزایش دهد و مزایای مالیاتی بدست آورد. قبلا با عضویت در یک کلوپ ویژه و خصوصی مقایسه می شد. چرا یک فراری بخرید درحالی که با هزینه ای مشابه می توانید برای آینده خانواده خود سرمایه گذاری کنید.
همچنین تعداد افراد مشهور برای بدست آوردن شهروندی چنگانه افزایش یافته است. در چند سال اخیر مدونا ، تام هنکس و شماری از بازیکنان بین المللی فوتبال گذرنامه های دوم خود را گرفته اند.
تابعیت توسط برنامه های سرمایه گذاری برای یک فرد تنها از ۱۴۰.۰۰۰ دلار شروع می شود و با پرداخت قیمت کمی می توانید مزایای بیشماری بدست آورید. La Vida نزدیک به ۱۸ برنامه مختلف در اروپا ، کارائیب و ایالات متحده را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ها ، لطفا با مشاورین مجرب ما تماس بگیرید.

مزایای دریافت اقامت در یونان از طریق خرید ملک چیست؟
۱- به همراه بردن فرزندان زیر ۲۱ سال و دانشجو ۲- به همراه ...
گذرنامه های دوم: آخرین وضعیت نماد HNW
اتومبیل های سریع ، طراحان ساعت ها ، یک خانه تفریحی در ...
مزایای ویزای سرمایه گذاری انگلستان چیست؟
برای دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلستان نیازی ندارید در استخدام جایی باشید. درخواست ...
فرآیند دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک چیست؟
اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک از جمله طرق مهاجرتی به ...
اولین درخواست برای تابعیت پرتغال تایید شد
ماه گذشته تایید کردیم که اکنون اولین درخواست تابعیت برای یک متقاضی ...
ارزش پاسپورت ترکیه در سال 2023
ارزش پاسپورت ترکیه در سال ۲۰۲۳
قدرت و ارزش پاسپورت هر کشوری یکی از مهمترین معیارهایی است که ...
فرم درخواست مشاوره