پنج جاذبه اضافی از شهروندی گرانادا
گذشته از مزایای بارز داشتن گذرنامه گرنادیایی که امکان سفر بدون نیاز به ویزای ۱۴۲ کشور را می دهد ، مزایای دیگری دارد که میتوانید از طریق سرمایه گذاری شهروند آنجا شوید.
تحصیلات
ممکن است خیلی ها ندانند که گرانادا محل اصلی دانشگاه سنت ژرژ ، که یک دانشگاه خصوصی مشهور برای مدرک پزشکی ، پرستاری و دامپزشکی است ، می باشد. این دانشگاه با بسیاری از موسسات آموزشی دیگر از جمله انگلستان ، ایالات متحده ، کانادا و استرالیا در ارتباط است و دانشجویان و اعضای هیئت علمی بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می کند. بهترین نکته این است که شهروندان گرانادایی جایزه ۹۰% مشکارت گرانادا را دریافت میکنند و بدین معنی است که آنها فقط ۱۰% از شهریه را برای برنامه های کارشناسی دانشگاه پرداخت می کنند. این یک پس انداز قابل توجه است. برای واجد شرایط بودن شهروندان قبل از ثبت نام باید ۱ سال در گرانادا اقامت داشته باشند.یکسال وقفه قبل از دانشگاه می تواند دانشجو را بخوبی آماده کند.
خانواده
گرانادا تنها جزیره در کارائیب است که به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا ۴ نسل را تحت یک برنامه پوشش دهد. علاوه بر همسر و فرزندان و والدین وابسته ، سرمایه گذاری می تواند پدربزرگ و مادربزرگ و هریک از خواهران و برادران مجرد را شامل شود. گنجاندن این تعداد از افراد خانواده بسیار نادر است و این امر برای خانواده های بزرگی که به دنبال بدست آوردن بهترین ارزش ها برای سرمایه اشان هستند، گزینه ی بسیار جذابی است.
دسترسی به ایالات متحده
از آنجا که گرانادا دارای پیمان ویزای E-2 با ایالات متحده است ، شهروندان گرانادایی می توانند با یک سرمایه گذاری تجاری در ایالات متحده برای ویزای اقامتی اضافی آمریکا اقدام کنند. هیچ مبلغی توسط دولت تعیین نشده است اما توصیه میشود که متقاضیان حداقل ۱۲۰.۰۰۰ دلار به بالا سرمایه گذاری کنند و به حداقل سهامدار ۵۰% شرکت تبدیل شود. این روند ۳ ماه طول می کشد و متقاضیان به ویزای اقامتی ۵ ساله آمریکا و میزان تمدید نامحدود دسترسی پیدا میکنند. این مسیر نسبت به برنامه مستقیم EB-5 بسیار محبوب تر است.
دسترسی به چین
گرانادا یکی از محدود کشورهای دارای ویزای چینی است و به شهروندان گرانادایی اجازه اقامت ۳۰ روزه را می دهد. این یک جذابیت بزرگ برای افراد تجاری که نیاز آنها دسترسی به چین است را دارد.
ایمن از مالیات
شهروندان گرانادا مالیات بر سود سرمایه ، مالیات بر ثروت و یا مالیات بر ارث را پرداخت نمیکنند. آنها همچنین مالیات درآمد های جهانی خود را پرداخت نمیکنند و همین باعث شده است اینجا به مقصدی مقرون به صرفه و مورد توجه برای اقامت قرار گیرد.
اخذ تابعیت گرانادا از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا کمک مالی دولت امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ها و مشاوره رایگان با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید.

برنامه CBI
مونته نگرو برنامه CBI خود را شروع کرد
برنامه اقامت در مونته نگرو از طریق سرمایه گذاری ( CBI ) ...
مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک، چیست ؟
نداشتن هیچگونه سابقه محکومیتی در ایران و دیگر کشورهای اروپایی و همچنین ...
سهمیه شهروندی وانواتو تقریباً کامل شده است
برنامه های شهروندان وانواتو در دوسال گذشته در سرمایه گذاری رشد چشمگیری ...
با خرید ملک در یونان کدام یک از اعضای خانواده شما امکان دریافت این اقامت را دارند؟
در یونان برخلاف سایر کشورهای حوزه شینگن، در صورت پرداخت هزینه‌های مربوط ...
مراحل ویزای سرمایه گذاری انگلستان چیست؟
مراحل ویزای درجه۱ انگلستان : صلاحیت شما برای ویزای درجه ۱ سرمایه ...
سرمایه گذاری ملک در ترکیه با خرید فروش ملک
اگر من قصد سرمایه گذاری ملک در ترکیه داشته باشم ولی نخواهم ...
فرم درخواست مشاوره