برنامه ثبت شکستن ویزای طلایی پرتغال در این ماه ۷ ساله شد. این برنامه در اکتبر ۲۰۱۲ تاسیس شد و از آن زمان به موفقیت بالایی با ۴.۸ میلیارد یورو سرمایه گذاری رسیده است. آمارهای اخیر تایید می کند که تاکنون بیش از ۲۱.۵۰۰ مجوز اقامتی صادر شده است. هرساله رشد چشمگیری دارد که سال ۲۰۱۹ موفق ترین سال بوده است. در سه ماهه سوم ، ۶۶۵ درخواست اقامتی تایید شده است.
راه های مختلفی وجود دارد که سرمایه گذاران درهنگام بررسی خرید و فروش املاک خود از آنها استفاده کنند. قانون اصلی ( رده ۶۵A-C) سرمایه گذاران را ملزم به خرید ملک با ارزش ۵۰۰.۰۰۰ یورو یا بالاتر می کند. این برای سرمایه گذارانی که می خواهند گزینه های خود را باز نگه دارند و هر ملکی را در هرمنطقه بدون نیاز به بازسازی خریداری کنند بسیار ایده آل است.

محبوب ترین مسیر برای مشتریان از طریق گزینه ۳۵۰.۰۰۰ یورویی ( دسته A-D65) کاهش یافته است. سرمایه گذاران باید در مناطقی برای بازآفرینی شهر یا ساختمان هایی با قدمتی بیش از ۳۰ سال که در حال نوسازی هستند ، ملک خریداری کنند.
La Vida تعدادی از این پروژه های نوسازی واجد شرایط را در دسترس خود دارد که بسیاری از آنها دارای بازپرداخت اجاره ای ۴% و بازدهی عالی هستند. کار نوسازی کاملا توسط نماینده سرمایه گذار اداره می شود و این سرمایه گذار را قادر می سازد تا نقشی مفعولی داشته باشد. اگر پروژه نوسازی در منطقه ای کم جمعیت انجام شود سرمایه گذاران می توانند از کاهش ۲۰ درصدی ( ۲۸۰.۰۰۰ یورو ) بهره مند شوند. پروژه های واجد شرایط این کار بسیار سخت پیدا می شود اما La Vida در این مسیر شما را یاری می کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این برنامه با متخصصان ما تماس بگیرید.

تعلل نکنید ، همین امروز این فرایند را شروع کنید
مهاجرت های سرمایه گذاری در جهان همیشه در حال تغییر است. بیشتر ...
درآمدهای حاصل از اجاره دادن خانه در یونان چگونه است؟
اگر قصد زندگی در خانه خریداری شده را ندارید، می‌توانید به صورت ...
امتیازات خرید ملک و اخذ اقامت یونان
در صورتیکه شما کشور یونان را بعنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب ...
تفاوت ویزای سرمایه گذاری انگلستان با ویزاهای دیگر چیست؟
ویزای سرمایه گذاری انگستان با دیگر انواع ویزا تفاوت دارد زیرا شما نیازی ...
سهمیه شهروندی وانواتو تقریباً کامل شده است
برنامه های شهروندان وانواتو در دوسال گذشته در سرمایه گذاری رشد چشمگیری ...
مزایای دریافت اقامت در یونان از طریق خرید ملک چیست؟
۱- به همراه بردن فرزندان زیر ۲۱ سال و دانشجو ۲- به همراه ...
فرم درخواست مشاوره