برنامه اقامت در مونته نگرو از طریق سرمایه گذاری ( CBI ) برای تجارت آزاد است و اولین برنامه های کاربردی آن ارائه شده است. این برنامه که از اول اکتبر ۲۰۱۹ آغاز شد ، هدفش تولید سرمایه گذاری خارجی مستقیم برای کشور است.
دو گزینه سرمایه گذاری وجود دارد. متقاضیان علاوه بر خرید ملک در مونته نگرو و مستغلات به ارزش ۲۵۰.۰۰۰ یورو ( پروژه های تصویب شده در مناطق کمتر توسعه یافته ) باید ۱۰۰.۰۰۰ یورو به صندوق توسعه دولت اهدا کنند و یا ، ۴۵۰.۰۰۰ یورو به تنهایی ( پروژه های تصویب شده در مناطق توسعه یافته ) سرمایه گذاری کنند. این برنامه فقط برای ۳ سال و برای ۲.۰۰۰ درخواست است.
دارندگان گذرنامه مونته نگرو امکان یفر به ۱۲۵ کشور بدون نیاز به ویزا از جمه منطقه شینگن اتحادیه اروپا ، روسیه و ترکیه را میدهد. مونته نگرو با اینکه عضو اتحادیه اروپا نیست اما درحال مذاکره است تا آن را تا ۷ سال آینده ممکن سازد. پس از عضویت مونته نگرو در اتحادیه اروپا ، شهروندان آن بدون محدودیت زمانی در هر کشور عضو اتحادیه اروپا می توانند زندگی ، کار یا تحصیل داشته باشند. این برنامه مناسب متقاضیانی است که فقط به دنبال گسترش امکانات سفر خود هستند و شاید هم فقط در مونته نگرو بمانند. برای کسانی که بدنبال بدست آوردن اقامت یا تابعیت یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند ، برنامه های پرتغال و قبرس را پیشنهاد می کنیم که در نظر بگیرند. برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید.

سرمایه گذاری ملک در ترکیه با خرید فروش ملک
اگر من قصد سرمایه گذاری ملک در ترکیه داشته باشم ولی نخواهم ...
معرفی محله سانجاک تپه استانبول
معرفی محله سانجاک تپه استانبول
سانجاک تپه (Sancaktepe) یکی از محله های بسیار خوب استانبول که در ...
تصویب ویزای طلایی در اسپانیا
در شش ماه اول سال 2019 شاهد افزایش چشمگیر مصوبات ویزای طلایی ...
تعلل نکنید ، همین امروز این فرایند را شروع کنید
مهاجرت های سرمایه گذاری در جهان همیشه در حال تغییر است. بیشتر ...
ترکیه
امتیازات خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه
امکان افتتاح حساب های بین المللی بانکی در بانک های سراسر ...
نخست وزیر درباره ی برنامه های سرمایه گذاری شهروندی صحبت می کند
ادی راما ، نخست وزیر آلبانی ، این هفته در سیزدهمین کنفرانس ...
فرم درخواست مشاوره