سانجاک تپه (Sancaktepe) یکی از محله های بسیار خوب استانبول که در سمت آسیایی آن واقع شده است. این محله با فضاهای سبز و وسیع خود شناخته می شود و به دلیل نزدیکی به منطقه توریستی_تفریحی شیله که بسیار پربازدید نیز است، از دیگر محله های استانبول متمایز می باشد. این منطقه یکی از مهمترین و مناسب ترین محله برای سرمایه گذاری در استانبول است چرا که از نظر امکانات، حمل و نقل و موقعیت مکانی جز بهترین مناطق استانبول به شمار می آید. در ادامه با معرفی محله سانجاک تپه استانبول با ما همراه باشید.

 

شرایط زندگی در محله سانجاک تپه

سانجاک تپه به عنوان مرکز پروژه های شهری و تجاری معاصر شناخته شده و با رشد سریع زیرساخت های شهری و مدرن و طبیعتی جذاب از محله های توسعه یافته استانبول است. با توجه به سرمایه گذاری های بسیاری که در این منطقه انجام شده، گزینه های بسیار جذاب و ایده آلی برای فضاهای زندگی ارائه می دهد.

سانجاک تپه تقریبا حدود ۵۰۰ هزار نفر جمیعت دارد که یکی از مناطق شلوغ استانبول به شمار می رود اما از آنجایی که هنوز در موقعیت و وضیعت شهری قرار نگرفته است هنوز هم محل مناسبی برای کسانی است که می خواهند آرامش بیشتری داشته باشند.

 

موقعیت جغرافیایی سانجاک تپه

سانجاک تپه در قسمت آسیایی استانبول قرار گرفته است.

محله های اطراف سانجاک تپه عبارتند از: عمرانیه و آتاشهیر در غرب ، سلطان بیلی و پندیک در سمت شرق، از چکمکوی در شمال و مالتپه در جنوب شرقی سانجاک تپه واقع شده اند.

این محله ۲۲ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی سابیها گوکچن (Sabiha Gökçen) فاصله دارد.

منطقه سانجاک تپه استانبول بین دو بزرگراه اصلی E5 و E80 در استانبول آسیایی واقع شده که به دلیل موقعیت استراتژیک، مورد توجه ترک ها و سرمایه گذران خارجی قرار دارد.

ایستگاه متر اسکودار (Uskudar) در این منطقه واقع شده که حمل و نقل در سطح استانبول را برای ساکنین این محله بسیار آسانتر کرده است.

 

آینده سرمایه‌گذاری در منطقه سانجاک تپه

در سال های اخیر به دلیل نزدیکی سانجاک تپه به منطقه مالی جدید استانبول، املاک سانجاک تپه توجه بسیاری را به خود جلب کرد است. اکثر املاک موجود در سانجاک تپه نوساز و با امکانات ایده آل و کیفیت بالا هستند. به دلیل جذاب بودن این منطقه برای سرمایه گذاران و سرمایه گذاری های بسیاری که در سال های اخیر در این منطقه صورت گرفته از زیر ساخت های بسیار خوبی برخوردار است.

املاک موجود در محله ساجاک تپه با توجه به پیشرفت های صورت گرفته از بهترین تجهیزات و مواد و مصالح اولیه ساخته شده است در نتیجه کیفیت بسیار بالایی دارند. دسترسی سریع و آسان به فرودگاه و اکثر نقاط استانبول باعث افزایش ارزش و محبوبیت این منطقه شده است. بنابراین خرید ملک در سانجاک تپه استانبول فرصتی است بسیار ارزشمند.

 

مزایای خرید آپارتمان در سانجاک تپه استانبول

سانجاک تپه از مناطق مدرن و بسیار جذاب استانبول است که نوآوری های شهری بسیاری در آن رخ داده و به سرعت گسترش یافته است به ویژه در زمینه ساختمان های مسکونی که همگی از طراحی های مدرن و امکانات به روز و ایده آلی برخوردار هستند. همه این ویژگی ها باعث جذب سرمایه گذاران بسیاری از نقاط مختلف جهان شده است و نقش مهمی در میزان سرمایه گذاری در ترکیه دارد. دیگر مزایای خرید آپارتمان در سانجاک تپه عبارتند از:

  • منطقه سانجاک تپه یکی از محله های بسیار امن استانبول است و میزان جرم و جنایت در آن بسیار پایین است.
  • پارک‌ها و فضاهای سبز در ای منطقه بسیار است که محل مناسبی برای گذراندن وقت با خانواده و دوستان عالی می باشد.
  • زیرساخت های این منطقه بسیار قوی است، چه از نظر حمل و نقل مدرن و چه از نظر مراکز خرید و رستوران‌های فراوان.
  • نزدیکی به بزرگراه‌های اصلی، حرکت در شهر یا سفر به سایر نقاط ترکیه را آسان می‌کند. اتوبان‌های E80 و اکارتال-شیله، هر دو از این منطقه عبور می‌کنند.
  • در مجتمع‌های مسکونی، مراکز خرید تجاری نیز وجود دارد.
  • امکان دسترسی به کلیه خدمات آموزشی و بهداشتی در این منطقه
  • نزدیکی این منطقه به جاده شمالی مرمره، که به پل سوم بسفر متصل می‌شود.
  • از مهم‌ترین مزایای خرید ملک در ترکیه و در منطقه سانجاک تپه استانبول، می توان به امکان اخذ تابعیت ترکیه اشاره کرد.
  • سانجاک تپه از مناطق ارزان در استانبول شناخته می‎شود و سرمایه‌گذاران می‌توانند با کمترین قیمت، خانه‌ها لوکسی را خریداری کنند.

 

جاذبه‌های دیدنی منطقه سانجاک تپه

منطقه سانجاک تپه جاذبه های تاریخی متنوعی دارد همچنین به دلیل مجاورت با جنگل های شیله از نظر جاذبه های طبیعی بسیاری نیز دارد. جاذبه های طبیعی منطقه سانجاک تپه عبارتند از:

  • چشمه اوستا شوکنیهال
  • مراکز خرید سانجاک تپه
  • کاخ تابستانی داماتریس
  • مقبره عبدالرحمن قاضی
  • پارک ماچکا
  • پارک جنگلی آیدوس
کدام شهرها و محله‌ها برای خرید ملک در یونان مناسب‌ تر هستند؟
برای پاسخ به این سوال باید هدفمان از خرید ملک مشخص باشد ...
تغییرات ویزای طلایی پرتغال
تغییراتی که در ویزای طلایی پرتغال پیشنهاد شده است
در طی برنامه ریزی های این هفته بر روی تغییرات ویزای طلایی ...
مهمترین امتیازات خرید ملک در اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا از این طریق چیست؟
این روزها اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک مورد سوال بسیاری ...
مزایای دریافت اقامت در یونان از طریق خرید ملک چیست؟
۱- به همراه بردن فرزندان زیر ۲۱ سال و دانشجو ۲- به همراه ...
املاک یا کمک مالی؟
بسیاری از برنامه های ویزای طلایی دو گزینه برای سرمایه گذاران ارائه ...
درآمدهای حاصل از اجاره دادن خانه در یونان چگونه است؟
اگر قصد زندگی در خانه خریداری شده را ندارید، می‌توانید به صورت ...
فرم درخواست مشاوره