براساس آخرین شاخص قدرت گذرنامه ، ژاپن دارای بالاترین رتبه آزادی دسترسی پاسپورت به ۱۹۱ کشور جهان بدون ویزا را دارد. بعد از ژاپن سنگاپور ، کره جنوبی و آلمان است. متاسفانه هیچ یک از این کشورها برنامه های سرمایه گذاری و شهروندی را ارائه نمی دهند ، با این وجود ۱۰ کشور برتر اروپایی و چندین کشور کارائیبی وجود دارد که گزینه های جذاب و مقرون به صرفه و آزادی دسترسی به ویزا را ارائه می دهند.
از نظر قدرتمند ترین گذرنامه های جهان با داشتن دسترسی بدون نیاز به ویزا به بیش از ۱۸۳ کشور جهان اسپانیا ( ۵ ) ، پرتغال و ایرلند ( ۷ ) ، یونان ( ۸ ) و مالت ( ۹ ) رتبه بندی شده اند. این خبر مشوق سرمایه گذاران ویزای طلایی برای در نظر گرفتن این برنامه های اروپایی است. همچنین کشورهای مختلف کارائیبی از طریق سرمایه گذاری برای شهروندی رتبه ی بالایی بدست آورده است. سنت کیتس ، آنیتگوا ، سنت لوسیا ، گرنادا و دومینیکا با دسترسی به ۱۳۹ تا ۱۵۴ کشور بدون نیاز به ویزا در رده های ۲۷ الی ۳۷ قرار گرفته اند.
کشورهای افغانستان ، عراق ، سوریه و پاکستان دارای کمترین رتبه گذرنامه ای با دسترسی سفر به کمتر از ۳۲ کشور بدون نیاز به ویزا هستند. ما تقاضاهای زیادی از سرمایه گذاران این کشورها ( نسبت به بسیاری دیگر ) به دلیل عدم پویایی سراسری را شاهد هستیم. اگر با محدودیت سفر روبه رو هستید و قصد سرمایه گذاری جهت افزایش قدرت پاسپورت خود را دارید ، لطفا با یکی از مشاوران متخصص ما تماس بگیرید.

تعلل نکنید ، همین امروز این فرایند را شروع کنید
مهاجرت های سرمایه گذاری در جهان همیشه در حال تغییر است. بیشتر ...
امتیازات خرید ملک و اخذ اقامت اسپانیا
کشوری تاریخی اسپانیا در جنوب غرب قاره اروپا و در مرز باریک ...
آشنایی با بیمه و خدمات درمانی و پزشکی در ترکیه
آشنایی با بیمه و خدمات درمانی و پزشکی در ترکیه
سالانه بسیاری از افراد تصمیم به مهاجرت و زندگی در ترکیه می ...
با خرید ملک در یونان کدام یک از اعضای خانواده شما امکان دریافت این اقامت را دارند؟
در یونان برخلاف سایر کشورهای حوزه شینگن، در صورت پرداخت هزینه‌های مربوط ...
آیا اقامت در اسپانیا به اقامت دائم و دریافت پاسپورت منجر می‌شود؟
معمولا اقامت موقت اسپانیا به اقامتی گفته می شود که به فرد ...
مدت زمان دریافت اقامت دائم با ویزای سرمایه گذاری انگلستان چقدر است؟
شما میتوانید با سرمایه گذاری در انگلستان به این کشور مهاجرت کنید ...
فرم درخواست مشاوره