براساس آخرین شاخص قدرت گذرنامه ، ژاپن دارای بالاترین رتبه آزادی دسترسی پاسپورت به ۱۹۱ کشور جهان بدون ویزا را دارد. بعد از ژاپن سنگاپور ، کره جنوبی و آلمان است. متاسفانه هیچ یک از این کشورها برنامه های سرمایه گذاری و شهروندی را ارائه نمی دهند ، با این وجود ۱۰ کشور برتر اروپایی و چندین کشور کارائیبی وجود دارد که گزینه های جذاب و مقرون به صرفه و آزادی دسترسی به ویزا را ارائه می دهند.
از نظر قدرتمند ترین گذرنامه های جهان با داشتن دسترسی بدون نیاز به ویزا به بیش از ۱۸۳ کشور جهان اسپانیا ( ۵ ) ، پرتغال و ایرلند ( ۷ ) ، یونان ( ۸ ) و مالت ( ۹ ) رتبه بندی شده اند. این خبر مشوق سرمایه گذاران ویزای طلایی برای در نظر گرفتن این برنامه های اروپایی است. همچنین کشورهای مختلف کارائیبی از طریق سرمایه گذاری برای شهروندی رتبه ی بالایی بدست آورده است. سنت کیتس ، آنیتگوا ، سنت لوسیا ، گرنادا و دومینیکا با دسترسی به ۱۳۹ تا ۱۵۴ کشور بدون نیاز به ویزا در رده های ۲۷ الی ۳۷ قرار گرفته اند.
کشورهای افغانستان ، عراق ، سوریه و پاکستان دارای کمترین رتبه گذرنامه ای با دسترسی سفر به کمتر از ۳۲ کشور بدون نیاز به ویزا هستند. ما تقاضاهای زیادی از سرمایه گذاران این کشورها ( نسبت به بسیاری دیگر ) به دلیل عدم پویایی سراسری را شاهد هستیم. اگر با محدودیت سفر روبه رو هستید و قصد سرمایه گذاری جهت افزایش قدرت پاسپورت خود را دارید ، لطفا با یکی از مشاوران متخصص ما تماس بگیرید.

مزایای دریافت اقامت در یونان از طریق خرید ملک چیست؟
۱- به همراه بردن فرزندان زیر ۲۱ سال و دانشجو ۲- به همراه ...
سهمیه شهروندی وانواتو تقریباً کامل شده است
برنامه های شهروندان وانواتو در دوسال گذشته در سرمایه گذاری رشد چشمگیری ...
امتیازات خرید ملک و اخذ اقامت یونان
در صورتیکه شما کشور یونان را بعنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب ...
برنامه CBI
مونته نگرو برنامه CBI خود را شروع کرد
برنامه اقامت در مونته نگرو از طریق سرمایه گذاری ( CBI ) ...
ترکیه : دروازه E2 به ایالات متحده
با افزایش هزینه برنامه کارت سبز EB-5 ( افزایش از 500.000 به ...
درآمدهای حاصل از اجاره دادن خانه در یونان چگونه است؟
اگر قصد زندگی در خانه خریداری شده را ندارید، می‌توانید به صورت ...
فرم درخواست مشاوره