در طی برنامه ریزی های این هفته بر روی تغییرات ویزای طلایی پرتغال ، پارلمان پرتغال درباره ی برنامه های آینده ویزای طلایی پرتغال بحث کرده و برخی از تغییرات جدید بالقوه را پیشنهاد کرد. آنا کاتارینا مندس ، رهبر حذب سوسیالیست ، پیشنهاد کرده است که برای بهره مندی از مناطق با جمعیت کم و مناطق خودمختار پرتغال ، برخلاف شهرهای بزرگ لیسبون و پورتو که بیشتر سرمایه گذاری ها در آنجا انجام می شود ، الزامات سرمایه گذاری تغییر خواهد کرد.
برنامه ویزای طلایی پرتغال با واردکردن میلیاردها یورو برای سرمایه گذاری در کشور پرتغال و افزایش میانگین قیمت املاک در سال کمک کرده است ، اما شهرهای بزرگ از این مزایا بیشتر بهره مند شده اند. پیشنهاد مندس ترغیب سرمایه گذاران خارجی به سرمایه گذاری در دیگر مناطق کشور و از بین بردن فشارها در کلان شهرها مانند لیسبون که تقاضای ملک بیشتر از میزان عرضه است ، می باشد.
هنوز هیچ چیزی رسمی نشده است . پارلمان در تاریخ ۶ فوریه مجددا برای بحث درباره این پیشنهاد ، تجدیدنظر خواهند کرد. در صورت پیشبرد تغییرات ، ابتدا قانون باید عوض شود که احتمالا چندین ماه طول خواهد کشید. همچنین بیان شده است که هرگونه تغییر فقط در برنامه های جدید اعمال می شود . برای کسانی که سرمایه گذاری در شهرهای بزرگ مانند لیسبون یا پورتو را در نظر گرفته اند ، پیشنهاد می کنیم که هرچه سریعتر پیش از هرگونه تغییر و تحول اقدام کنند.
نمونه کارهای بزرگی از گزینه های سرمایه گذاری در املاک پرتغال دارد که الزامات ویزای طلایی را برآورده می کند . برای کسب اطلاعات بیشتر و صحبت با یکی از کارشناسان ما ، لطفا با تماس بگیرید.

درآمدهای حاصل از اجاره دادن خانه در یونان چگونه است؟
اگر قصد زندگی در خانه خریداری شده را ندارید، می‌توانید به صورت ...
قدرتمندترین گذرنامه های سال ۲۰۲۰
براساس آخرین شاخص قدرت گذرنامه ، ژاپن دارای بالاترین رتبه آزادی دسترسی ...
سرمایه گذاری ملک در ترکیه با خرید فروش ملک
اگر من قصد سرمایه گذاری ملک در ترکیه داشته باشم ولی نخواهم ...
فرآیند خرید ملک در یونان و اخذ اقامت چگونه است ؟
۱- انتخاب ملک : در این روش بهتر است برای بررسی شرایط خرید ...
تعلل نکنید ، همین امروز این فرایند را شروع کنید
مهاجرت های سرمایه گذاری در جهان همیشه در حال تغییر است. بیشتر ...
امتیازات خرید ملک و اخذ اقامت اسپانیا
کشوری تاریخی اسپانیا در جنوب غرب قاره اروپا و در مرز باریک ...
فرم درخواست مشاوره