مهاجرت های سرمایه گذاری در جهان همیشه در حال تغییر است. بیشتر تغییرات خوب است اما امسال بسیاری از برنامه ها افزایش هزینه بالایی داشته اند یا کاملا بسته شده اند که همین باعث شده است که برخی سرمایه گذاران از این که موقعیت ها را از دست داده اند ، ناامید شده اند.
حتی در سال ۲۰۱۹ ، شاهد بودیم که کانادا برنامه های سرمایه گذاران کبک را تعطیل کرد و برنامه های شهروندی قبرس و EB5 ایالات متحده بطور عمده افزایش قیمت داشته است. مولداوی برنامه CBI خود را به حالت تعلیق درآورده و همه کشورها تقریبا به سیاست های دقیق خود پایبند بوده اند.
این تغییرات نشان داده است که با افزایش تقاضا برای شهروندی دوم ، اوضاع قیمت ها و برنامه ها سخت تر می شود. در نهایت ای امر برای صنعت و امنیت کشورهای ارائه دهنده این برنامه ها خوب بوده است ، اما همین امر اهمیت شروع بموقع رسیدگی به درخواست ها برای جلوگیری از ناامیدی ها نشان می دهد.
در حالی که روند بسیاری از برنامه ها نسبتا سریع و سر راست است ( در کارائیب بطور متوسط ۳ الی ۴ ماه ) در برخی از کشورها ممکن است ۶ الی ۱۲ ماه یا حتی بیشتر طول بکشد. زمان پردازش به ملیت فعلی فرد متقاضی و اینکه چقدر سریع میتواند مدارک خود را جمع آوری کند ، بستگی دارد. جمع آوری گزارش های پلیس و اسناد گمشده گاهی ممکن است هفته ها طول بکشد بنابراین افراد هنگام برنامه ریزی باید این موضوع را هم در نظر بگیرند.
اگر می خواهید از بسیاری از مزایای دو تابعیتی یا ویزای اقامتی سال ۲۰۲۰ بهره مند شوید ، تعلل نکنید و همین امروز این فرایند را شروع کنید.
La Vida بیش از ۱۸ برنامه ویزایی سرمایه گذاری مختلف را ارائه می دهد. با یکی از مشاوران مجرب ما که می تواند بهترین توصیه را در رابطه با اینکه کدام گزینه ها مطابق با نیازهای شخصی شماست صحبت کنید.

آیا امکان اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک نا تمام امکان پذیر میباشد؟
طبق آخرین تغییراتی که دولت ترکیه برای تسهیل اخذ تابعیت و شهروندی ترکیه از ...
چند بار در سال میتوان به ترکیه سفر کرد؟
چند بار در سال میتوان به ترکیه سفر کرد؟
ترکیه یکی از کشورهای بسیار غنی از نظر جاذبه های طبیعی، تاریخی ...
آیا اقامت در اسپانیا به اقامت دائم و دریافت پاسپورت منجر می‌شود؟
معمولا اقامت موقت اسپانیا به اقامتی گفته می شود که به فرد ...
حق کار برای کسانی که اقامت اسپانیا را دریافت کرده‌اند به چه صورت است؟
اگر قصد  دارید بیش از 3 ماه در سال در کشور اسپانیا ...
تعلل نکنید ، همین امروز این فرایند را شروع کنید
مهاجرت های سرمایه گذاری در جهان همیشه در حال تغییر است. بیشتر ...
ترکیه
امتیازات خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه
امکان افتتاح حساب های بین المللی بانکی در بانک های سراسر ...
فرم درخواست مشاوره