فهرست ممنوعیت های ایالات متحده همیشه در حال گسترش بوده است و اخیرا که به روزرسانی شده ۶ کشور دیگر را برای ویزاهای مهاجرتی محروم کرد. این لیست جنجالی توسط رئیس جمهور ترامپ ، پس از ورود وی به ریاست جمهوری ، در سال ۲۰۱۷ تنظیم شد. شهروندان ایران ، لیبی و کره شمالی جز کشورهای اصلی بودند اما با اضافه شدن ۶ کشور دیگر ، ۱۳ کشور کاملا در این لیست قرار گرفتند. از ۲۲ فوریه سال ۲۰۲۰ شهروندان نیجریه ، اریتره ، سودان ، تانزانیا ، قرقیزستان و میانمار نیز با محدودیت روبه رو خواهند شد. سازمان امنیت داخلی آمریکا اظهار داشته است که کشورهای ممنوعه قادر به برآوردن اطلاعات لازم به اشتراک گذاری مربوط به تروریسم نبوده اند و یا سیستم های گذرنامه ای خود را به روزرسانی نکرده اند.
از میان کشورهای تازه ی ممنوعه ، احتمالا نیجریه بیشترین صدمه را خواهد دید. در سال ۲۰۱۸ حدود ۸۰۰۰ ویزای مهاجرتی توسط دولت ایالات متحده به شهروندان نیجریه داده شد که ۵۰% آن ها از سایر کشورهای آفریقایی بوده اند.
در نیجریه افراد عضو High Net Worth علاقه زیادی به شهروندی دوم نشان داده اند و La Vida کمک های بسیاری به سرمایه گذاران نیجریه ای برای بدست آوردن اقامت و گذرنامه دومشان میکند. با وجود محدودیت های فوق برخی از گزینه های ایالات متحده مثل ویزای E2 هنوز در دسترس شهروندان نیجریه است. ویزای E2 ثابت کرده است که می تواند یک جایگزین محبوب بجای برنامه گرین کارت EB-5 باشد. سرمایه گذاران باید در ابتدا در کشوری مثل گرنادا که دارای ویزای E2 است ، تابعیت کسب کنند و بعد برای ویزای سرمایه گذاری E2 ایالات متحده اقدام کنند.
لازم به ذکر است که کشور مالت اخیرا اعلام کرده است که به دلیل پیوندهای خود با آمریکا دیگر نمی تواند نیجریه ای ها را از طریق برنامه سرمایه گذاری برای شهروندی بپذیرد. این یک نمونه بارز از چگونگی تاثیر گذاری قوانین ایالات متحده در قوانین مهاجرتی دیگر کشورها است. درحالی که بسیاری از کشورها هنوز شهروندان نیجریه ای را قبول میکنند اما فرصت ها محدودتر می شوند.از سرمایه گذاران نیجریه ای خواهشمندیم تا دیر نشده است برنامه های مهاجرتی و سرمایه گذاریشان را شروع کنند.
برای کسانی که به دنبال افزایش گزینه های سفرهای بدون ویزایشان هستند تعدادی از برنامه های سرمایه گذاری شهروندی وجود دارد که می تواند بهشان کمک کند. افرادی که دارای گذرنامه آنتیگوا ، دومینیکا ، سنت کیتس و سنت لوسیا هستند امکان سفر به بیش از ۱۳۰ کشور در سراسر جهان از جمله منطقه شینگن و انگلیس را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما کمک کنیم لطفا با ما تماس بگیرید.

نیازمندی های ویزای سرمایه گذاری انگلستان چیست؟
از سرمایه گذاران درخواست میشود مدارک کافی برای اثبات موجودیت مبلغ ...
مزایای ویزای سرمایه گذاری انگلستان چیست؟
برای دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلستان نیازی ندارید در استخدام جایی باشید. درخواست ...
اولین درخواست برای تابعیت پرتغال تایید شد
ماه گذشته تایید کردیم که اکنون اولین درخواست تابعیت برای یک متقاضی ...
مهمترین امتیازات خرید ملک در اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا از این طریق چیست؟
این روزها اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک مورد سوال بسیاری ...
ترکیه : دروازه E2 به ایالات متحده
با افزایش هزینه برنامه کارت سبز EB-5 ( افزایش از 500.000 به ...
پنج جاذبه اضافی از شهروندی گرانادا
پنج جاذبه اضافی از شهروندی گرانادا گذشته از مزایای بارز داشتن گذرنامه گرنادیایی ...
فرم درخواست مشاوره