برنامه سرمایه گذاری اقامت در مالتا یک از سریعترین راه های دستیابی به تابعیت مستقیم اتحاده اروپا است. این برنامه که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است تابحال نزدیک به ۱ میلیارد دلار درآمد و مزایای بسیاری داشته است. گذرنامه مالتیایی به متقاضیان امکان زندگی ، کار و تحصیل در هر کشور عضو اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزا و دسترسی به بیش از ۱۸۰ کشور را می دهد.
تعدادی از برنامه های سرمایه گذاری برای شهروندان وجود دارد مه مسافرت های بدون نیاز به ویزا در سراسرجهان را ممکن می کنند ، پس چه چیز مالت را منحصربه فرد می کند؟
برنامه IIP مالت مزایای سفر به ایالات متحده و کانادا را دارد که بسیاری از برنامه های جایگزین آن را ارائه نمی دهند. مالت یکی از ۳۸ کشوری است که جز برنامه ی فسخی ویزای ایالات متحده است. این بدان معنی است که شهروندان هریک از این ۳۸ کشور برای انجام کار و یا برای تفریح می توانند تا حداکثر ۹۰ روز بدون نیاز به درخواست ویزا ، در ایالات متحده بمانند. تمام آنچه نیاز دارند یک سیستم خودکار آنلاین بنام سیستم ESTA ( سیستم الکترونیکی برای مجوز سفر ) است که باید در کمتر از ۷۲ ساعت قبل از سفر تکمیل شود. همین روند و مزایایی که در بالا به آن اشاره شد برای کاندا وجود دارد و همچنین مالت برخی قوانین مالیاتی مطلوب را داراست.
سزمایه گذاری از طریق برنامه نیاز به سرمایه گذاری بین ۸۸۰.۰۰۰ یورو تا ۱.۱۵۰.۰۰۰ دلار + سایر هزینه ها دارد. سرمایه گذاری در سه حوزه انجام می شود. سهم دولت ۶۵۰.۰۰۰ یورو می باشد.  سرمایه گذاری در اوراق دولتی و خرید ملک در مالتا و  خرید مستغلات با حداقل ارزش ۳۵۰.۰۰۰ یورو انجام داد. زمان روند این برنامه حدودا ۱۲ ماه است که آن را به یکی از سریعترین روش های موجود در اروپا تبدیل می کند. این یک راه حل ایده آل برای سرمایه گذاران است که در بازه زمانی کم به دنبال دریافت گذرنامه اروپایی با امکان دسترسی راحت تر به ایالات متحده و کانادا می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه ، لطفا با تیم ما تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک، چیست ؟
نداشتن هیچگونه سابقه محکومیتی در ایران و دیگر کشورهای اروپایی و همچنین ...
قدرتمندترین گذرنامه های سال ۲۰۲۰
براساس آخرین شاخص قدرت گذرنامه ، ژاپن دارای بالاترین رتبه آزادی دسترسی ...
نیازمندی های ویزای سرمایه گذاری انگلستان چیست؟
از سرمایه گذاران درخواست میشود مدارک کافی برای اثبات موجودیت مبلغ ...
برنامه CBI
مونته نگرو برنامه CBI خود را شروع کرد
برنامه اقامت در مونته نگرو از طریق سرمایه گذاری ( CBI ) ...
پرتغال جشن ۷ سالگی برنامه اش را گرفت
برنامه ثبت شکستن ویزای طلایی پرتغال در این ماه 7 ساله شد. ...
سهمیه شهروندی وانواتو تقریباً کامل شده است
برنامه های شهروندان وانواتو در دوسال گذشته در سرمایه گذاری رشد چشمگیری ...
فرم درخواست مشاوره