بسیاری از برنامه های ویزای طلایی دو گزینه برای سرمایه گذاران ارائه می دهد ، کمک مالی از صندوق دولتی یا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات. در اکثر موارد مسیر املاک و مستغلات از قیمت بالاتری برخوردار است و باعث می شود که مشتریان برای این مساله که از نظر مالی برایشان بهتر است ، صحبت کنند.
پاسخ صحیح یا غلط وجود ندارد زیرا هر مشتری موقعیت منحصر به فرد خود را دارد. مهمترین عامل تعیین کننده ، بودجه شخی است. اگر کسی به دنبال کاهش هزینه های خود می باشد ، مسیرهای اهدایی مقرون به صرفه تر است. نکته ی منفی آن عدم بازدهی در سرمایه گذاریتان است. در این حالت باید در نظر داشته باشید که امتیاز اصلی آن بدست آوردن اقامت دوم یا گذرنامه با هزینه کمتر بوده است.
برای کسانی که بودجه انعطاف پذیری دارند ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات حس معاملات مالی بیشتری ایجاد می کند. در ابتدا متقاضی مقداری از بودجه سرمایه گذاری خود را دریافت میکند اما با این کار یک دارایی ملموس ایجاد می کند ، که نه تنها باعث دریافت اجاره در طی مالکیت میشود بلکه می تواند آن را در آینده بفروشد و بخش بیشتر سرمایه گذاری خود را بدس آورد.
مورد دیگری که سرمایه گذاران باید در نظر بگیرند اندازه خانوادشان است. اگر شما یک فرد مجرد هستید کمک مالی دولت بسیار کم هزینه تر است . اگر خانواده متقاضی ۴ نفر باشد ، آنها کمک مالی بالاتری را دریافت می کنند که در بیشتر موارد تقریبا به همان اندازه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. بیایید به برنامه شهروندی دومینیکا بطور مثال توجه کنید :
تابعیت دومینیکا با کمک مالی :
متقاضی مجرد ۱۰۰.۰۰۰دلار + سایر هزینه ها
متقاضی بصورت خانوادگی ۲۰۰.۰۰۰ دلار + سایر هزینه ها
تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات :
۲۱۸.۰۰۰ دلار + سایر هزینه ها
وقتی هر دو گزینه را باهم مقایسه می کنید تفاوت قابل توجهی در هزینه های سرمایه گذاری یک متقاضی مجرد با کمک مالی با متقاضی مجرد در املاک و مستغلات می بینید. بطور دقیق اختلاف ۱۱۸.۰۰۰ دلاری + سایر هزینه ها. با این حال برای یک خانواده ۴ نفره اختلاف هزینه ها کمتر است و بخاطر ۱۸.۰۰۰ دلار + سایر هزینه ها ، اکثرا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را انتخاب می کنند. در هر دو مسیر طرفداران و مخالفانی وجود دارد اما هدف نهایی آنها که اخذ پاسپورت دوم و مزایایش ، در نهایت بهای بالایی دارد.
برای مقایسه دقیق قیمت های این برنامه های مختلف ، با یکی از متخصصان مجرب ما برای یک مشاوره رایگان تماس بگیرید.

چند بار در سال میتوان به ترکیه سفر کرد؟
چند بار در سال میتوان به ترکیه سفر کرد؟
ترکیه یکی از کشورهای بسیار غنی از نظر جاذبه های طبیعی، تاریخی ...
فرآیند خرید ملک در یونان و اخذ اقامت چگونه است ؟
۱- انتخاب ملک : در این روش بهتر است برای بررسی شرایط خرید ...
مراحل ویزای سرمایه گذاری انگلستان چیست؟
مراحل ویزای درجه۱ انگلستان : صلاحیت شما برای ویزای درجه ۱ سرمایه ...
املاک یا کمک مالی؟
بسیاری از برنامه های ویزای طلایی دو گزینه برای سرمایه گذاران ارائه ...
تعلل نکنید ، همین امروز این فرایند را شروع کنید
مهاجرت های سرمایه گذاری در جهان همیشه در حال تغییر است. بیشتر ...
درآمدهای حاصل از اجاره دادن خانه در یونان چگونه است؟
اگر قصد زندگی در خانه خریداری شده را ندارید، می‌توانید به صورت ...
فرم درخواست مشاوره