خرید ملک در آنتالیا

ژانویه 24, 2024
خرید ملک در آنتالیا

در این مطلب به خرید ملک در آنتالیا اشاره شده است. آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه می باشد. شاید خیلی از ایرانیان برای سفر استانبول را انتخاب کنند، چراکه استانبول شهر معروف‌ تری است و مراکز خرید بیشتری در آن وجود دارد. اما اگر می‌ خواهید از طبیعت بهتری بهره‌ مند شوید، آنتالیا یکی از بهترین گزینه‌ ها است و نسبت به استانبول هم برتری دارد. اگر هم می‌ خواهید در آنتالیا زندگی کنید، پس حتماً باید در مورد خرید ملک در آنتالیا اطلاعات کافی داشته باشید که ما در این بخش این اطلاعات را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مزایای خرید ملک در آنتالیا

مزایای زیادی برای خرید ملک در آنتالیا وجود دارد که در این قسمت به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد که اهمیت بسیار زیادی در تصمیم‌گیری‌تان خواهند داشت:

  • شما در آنتالیا می‌ توانید به آسان‌ ترین روش ممکن ملک را خریداری کنید و از آن طریق خیلی سریع اقامت و بعد شهروندی ترکیه را اخذ کنید.
  • قیمت ملک در شهر آنتالیا نسبت به استانبول، ازمیر یا آنکارا خیلی پایین‌ تر و خیلی ارزان‌ تر است. در نتیجه از این لحاظ سود می‌ کنید و سختی زیادی را متحمل نمی‌ شوید.
  • اگر جزو افرادی هستید که به اندازه کافی بودجه مالی ندارید، می‌ توانید خیلی راحت خرید ملک در آنتالیا را به صورت قسطی انجام دهید تا فشاری به شما وارد نشود.
  • آنتالیا از لحاظ توریستی یکی از بهترین مراکز برای سرمایه‌ گذاران خارجی به حساب می‌ آید.
    شما هم می‌ توانید جزو همین سرمایه‌ گذاران باشید که پول خود را وارد بازار ملک کرده‌ اید تا بتوانید سود خوبی به دست بیاورید و مطمئناً از این کار رضایت خواهید داشت.

 

خرید ملک در آنتالیا

 

بهترین مناطق آنتالیا

برای خرید ملک در این قسمت تعدادی از مناطق آنتالیا را به شما معرفی می‌ کنیم که برای خرید ملک گزینه مناسبی هستند:

  • مراد پاشا

منطقه مراد پاشا که شاید نام آن را زیاد شنیده باشید، یکی از معروف‌ ترین مناطق آنتالیا به حساب می‌ آید که کاملاً توریستی است. برای سرمایه‌گذاری در ملک و مستغلات گزینه عالی است. شما می‌توانید یک آپارتمان ۴۰ متری را در این منطقه با چیزی حدود ۶۵۰ هزار لیر خریداری کنید.

  • کپز

یکی دیگر از مناطق آنتالیا کپز است که در حومه شهر قرار گرفته است. اگر بخواهید در آنجا ملکی بخرید، نیاز نیست که قیمت بالایی را پرداخت کنید. نسبت به مناطق دیگر ارزان‌ تر است و حداقل سرمایه‌ای که برای خرید ملک در این منطقه نیاز دارید، ۵۰۰ هزار لیر است. جالب است بدانید که با چیزی نزدیک به همین قیمت می‌ توان یک آپارتمان ۸۰ متری یک خوابه ۵ سال ساخت را خریداری کنید. اگر هم قصد دارید یک پیک نوزاد را خریداری کنید، باید برای یک آپارتمان ۶۰ متری یک خوابه ۶۰۰ هزار لیر پول پرداخت کنید.

  • منطقه بلک

یکی از مناطقی که در آنتالیا به عنوان مناطق لوکس آن را می‌ شناسند، بلک است. خیلی از ایرانیان هم دوست دارند در این منطقه ملک خریداری کنند، زیرا یک منطقه کاملاً لاکچری با ویلاهای خیلی جذاب به حساب می‌ آید. به خاطر همین هم قیمت آن نسبت به دیگر مناطق بالاتر است. اگر می‌ خواهید یک آپارتمان لوکس چهار خوابه داشته باشید که همه امکانات مانند استخر، جکوزی، سونا و داخل آن وجود داشته باشد، باید چیزی حدود ۲ میلیون لیر هزینه کنید.

  • کنیالتی

کنیالتی هم یکی از مناطق مناسب در آنتالیا است. تقاضا برای خرید ملک در آنجا در چند سال اخیر هم بیشتر از قبل شده است. با ساحل دریا کمی بیشتر از مناطق دیگر فاصله دارد. قیمت‌ ها در آن متفاوت است و میزان فاصله با ساحل هم می‌ تواند روی قیمت تاثیرگذار باشد. حداقل برای خرید یک واحد آپارتمان معمولی باید ۸۰۰ هزار لیر پول داشته باشید. اگر هم می‌ خواهید یک واحد لاکچری بخرید، باید چیزی حدود ۷ میلیون لیر هزینه کنید.

 

خرید ملک در آنتالیا

 

جمع بندی

در این مطلب به خرید ملک در آنتالیا و مزایای آن اشاره شد. خرید ملک در آنتالیا می‌ تواند برای افرادی که علاقمند هستند در شهرهای توریستی زندگی کنند، گزینه مناسبی باشد. این شهر برای سرمایه‌ گذاری هم بسیار عالی است و از زندگی در آن لذت می‌ برید و احتمالاً دوست دارید که برای همیشه در آنجا بمانید. اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت‌ های جدید هستید، پیوند هوم می‌ تواند منبع اطلاعاتی بسیار عالی برایتان باشد.

Leave a Comment