خرید آپارتمان رو به دریا در ترکیه

دسامبر 6, 2023
خرید آپارتمان رو به دریا در ترکیه

آپارتمان های ترکیه در سال های اخیر بسیار مورد توجه خریداران خارجی به خصوص ایرانیان قرار گرفته است. دلیل این علاقه سرمایه گذاران می تواند آب و هوای مطلوب، شرایط اقتصادی و اجتماعی خوب ترکیه، وضیعت جغرافیایی ایده آل ترکیه باشد. خرید آپارتمان در ترکیه هم می تواند به قصد سرمایه گذاری و هم به قصد زندگی در این خانه ها باشد. آپارتمان ها می تواند در انواع مختلف باشد از آپارتمان های کوچک و یک خوابه گرفته تا آپارتمان های چند خوابه و لوکس با امکانات متنوع در این کشور وجود دارد. آپارتمان ها می توانند در هر شهری از این کشور باشند اما محبوب ترین آن ها شهر آلانیا است که خرید ملک در آلانیا می تواند بسیار پرسود باشد.

قیمت آپارتمان رو به دریا در استانبول

هزینه خرید خانه در ترکیه به عوامل متعددی نظیر محل قرارگیری، متراژ، قدمت، امکانات و شرایط بازار ملک در زمان خرید بستگی دارد. در نتیجه عوامل متغییر بسیار زیاد هستند و نمی توان به طور دقیق هزینه خرید آپارتمان رو به دریا در ترکیه را تعیین نمود.

اما در یک بررسی کلی می توان گفت که بین 500 هزار دلار الی 6 میلیون دلار و یا بیشتر می باشد. از آن جایی که به دلیل داشتن منظره بی نظیر و قرارگیری این خانه ها در مناطق لوکس قیمت ها بسیار بالا است. هزینه خرید یک خانه رو به دریا در مناطقی مانند بشیکتاش، باکیرکوی، ساری‌آیلا، توزلا و… در مجموع بیشتر از میانگین قیمت‌های ملک در استانبول است.

دلایل خرید آپارتمان رو به دریا در استانبول

خرید آپارتمان های رو به دریا در ترکیه می تواند یکی از بهترین سرمایه گذاری های هر فرد باشد. در ادامه دلایل و مزایای خرید ملک رو به دریا در استانبول را بررسی خواهیم کرد.

امکان دریافت اقامت ترکیه

با توجه به قوانین ترکیه سرمایه گذران خارجی می توانند با خرید ملکی به ارزش حداقل 250 هزار دلار اقامت ترکیه را به دست بیاورند که می تواند یکی از مهم ترین دلایل برای خرید ملک در ترکیه آن هم با منظره رو به دریا باشد.

دسترسی سریع و آسان به مناطق تفریحی و گرشگری

بسیاری از آپارتمان که رو به دریا هستند در مناطق زیبا و گردشگری واقع شده اند در نتیجه با خرید آپارتمان در چنین مناطقی می توانید به آسانی و سریع به مناطق تفریحی و گردشگری که در اطراف وجود دارد دسترسی داشته باشید.

منظره زیبا

با خرید آپارتمان رو به دریا می توانید تجربه زندگی رو به منظره ای فوق العاده زیبا را به دست آورید. موج های بلند و سواحل زیبا منظره ای بی نظیر را برای ساکنین این مناطق ایجاد کرده است که در هر فصلی از سال بسیار دیدنی و دل انگیز خواهد بود.

تجهیزات رفاهی

بسیاری از آپارتمان های روبه دریا در ترکیه جز آپارتمان های لوکس به حساب می آیند در نتیجه دارای امکانات بسیار متنوعی نظیر باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و … می باشند.

سودآوری

خرید آپارتمان رو به دریا می تواند سرمایه گذاری مطمئن و پرسود برای شما باشد چرا که به دلیل محل قرارگیری و منظره و جذابیت های آن، نزدیکی به مناطق زیبا و توریستی، اینگونه ملک ها همواره بسیار پرطرفدار و محبوب هستند  و می توانند سود بسیار خوبی را در آینده برای شما رقم بزنند.

خرید ملک رو به دریا در استانبول می تواند جنبه سرمایه گذاری داشته و یا برای استفاده شخصی و زندگی در آن مورد استفاده قرار بگیرد. بهتر است قبل از خرید شرایط و خواسته های خود را بررسی و در جهت آن آپارتمان مورد نظر خود را در این مناطق خریداری کنید.

محله‌های رو به دریا در استانبول

در استانبول محله های متعددی رو به دریا هستند که می توان آپارتمان های بسیار خوبی برای خرید در آن ها پیدا کرد. شهر استانبول به واسطه تنگه بسفر به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم می شود که بهترین محله های رو به دریا در بخش اروپایی عبارتند از:

  • ساریر
  • باکرکوی
  • بشیکتاش
  • فاتح

سایر محله های رو به دریا که در بخش آسیایی قرار داشته و دارای بافت بومی تر هستند عبارتند از:

  • اسکودار
  • کادیکوی
  • کانلیجا
  • مودا
  • مالتپه
  • کارتال

شهرهای دارای آپارتمان های رو به دریا در ترکیه

ترکیه دارای شهرهای ساحلی بسیار زیبایی است که می توان در آن ها خانه هایی رو به دریا گرفت و از دریا و ساحل در آن ها لذت برد. آلانیا، آنتالیا، بودروم و آلتین کوم از جمله پرطرفدارترین مناطق برای خرید چنین آپارتمان هایی می باشد که در بین شهرهای نام برده شده، شهر آلانیا در طی دهه اخیر مورد استقبال سرمایه گذاران خارجی از جمله ایرانیان قرار گرفته است چرا که سرمایه گذاری های بسیاری بر روی این شهر صورت گرفته و از نظر زیر ساخت های فنی و شهری بسیار پیشرفت کرده است. در نتیجه خرید آپارتمان رو به دریا در آلانیا می تواند تصمیمی ایده آل باشد.

Leave a Comment