خرید آپارتمان در منطقه لونت استانبول

آوریل 10, 2024
خرید آپارتمان در منطقه لونت استانبول

استانبول یکی از کلانشهرهای ترکیه که هم برای گردشگران و هم برای کسانی که قصد زندگی در ترکیه دارند بسیار محبوب است. بسیاری از کسانی که تصمیم به مهاجرت به ترکیه می گیرند به خرید ملک در استانبول تمایل دارند. بازار املاک استانبول بسیار پرطرفدار و پرسود است. استانبول از مناطق مختلفی تشکیل شده اشت و منطقه لونت استانبول یکی از محله های شناخته شده و بزرگ این شهر است که امکانات، زیر ساخت ها و زیبایی های خاص خود را دارد. اگر قصد مهاجرت به ترکیه دارید می توانید با خرید آپارتمان در منطقه لونت استانبول، هم سرمایه گذاری مطمئنی می کنید و هم اقامت ترکیه را به دست آورید. برای آشنایی با قیمت آپارتمان در لونت استانبول تا انتهایی این مقاله با ما همراه باشید.

 

خرید آپارتمان و معرفی محله لونت استانبول

استانبول شهری است که بین دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد و همین موضوع باعث منحصر به فرد شدن این شهر شده است. منطقه لونت، منطقه ای در بخش اروپایی است و در نزدیکی بشیکتاش که آن هم جز یکی از بهترین محله های استانبول است واقع شده است. لونت از قسمت جنوب با منطقه ماسلاک، از شمال با منطقه بشیکتاش و از شمال غربی با محله آرناوتکوی همسایه است. لونت دارای جاده هایی است که مانند پل قسمت آسیایی و اروپایی کشور ترکیه را به هم متصل می کند. این محله به پل بسفر و فاتح هم راه دارد که این پل ها قسمت های مختلف استانبول را بهم متصل می کنند و از طریق آن ها می توان به همه طرف دسترسی داشت؛ اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید محله لونت می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها می تواند باشد.

 

یکی از ویژگی های بسیار خوب محله لونت دسترسی راحت به مترو و نزدیک بودن به مرکز شهر است. این منطقه محل قرارگیری کسب و کارهای بسیار و از مناطق تجاری قوی شهر استانبول است. امکانات رفاهی این منطقه بسیار ایده آل بوده و ساخت آپارتمان و آسمان و خراش بسیار زیاد است. لونت از طریق مترو فقط 4 ایستگاه با میدان تقسیم که مرکز شهر است فاصله دارد. مدارس در منطقه لونت بسیار عالی و با کیفیت هستند و حتی یک مدرسه بین المللی بریتانیایی در این محله موجود است. یکی از خیابان های معروف و مهم محله لونت، خیابان بویوک دره است که مراکز خرید معروفی نظیر اوزدیلک پارک و زورلو در آن قرار دارند. همچنین یکی از مطرحترین هتل های استانبول، هتل ویندهام نیز در محله لونت و در خیابان بویوک دره واقع شده است.

 

مکان های دیدنی لونت استانبول

لونت یکی از بهترین مناطق برای تفریح و گردش است چرا که جاذبه های دیدنی و مکان های متنوعی برای دیدن و گشت و گذار در آن وجود دارد. در این منطقه هتل های لوکس و راحت بسیاری وجود دارد که گردشگران بسیاری در آن ها اقامت می کنند. مراکز خرید متنوع، کافه ها و رستوران های شیک از جمله دیگر جذابیت های محله لونت هستند. در ادامه می خواهیم مکان های دیدنی محله لونت را معرفی کنیم.

 

تنگه بسفر

تنگه بسفر، دریای سیاه را به دریای مرمر متصل کرده و در واقع قاره آسیا را از قاره اروپا نیز جدا می کند و شهر استانبول در طرفین این تنگه واقع شده است. عرض تنگه بسفر 30 طول آن بین 750 الی 3550 متر بوده و عمق آن حداکثر 115 متر می باشد. نزدیکی به این جاذبه دیدنی یکی از مزایای خرید آپارتمان در لونت استانبول محسوب می شود.

 

مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون در سال 2008 در خیابان بویوک دره افتتاح شد و از 4 طبقه، 160 فروشگاه و 9 سالن سینما تشکیل شده است که در آن زمین بازی برای کودکان و کافه و رستوران های متعددی وجود دارد ک محل مناسبی برای خرید و گذراندن اوقات فراغت است.

 

مرکز تجاری یاقوت کبود

مرکز تجاری یاقوت کبود یکی از معروفترین مراکز استانبول است که در سال 2010 با 64 طبقه افتتاح شد که ارتفاع آن حدود 262 متر است که از بلندترین برج های استانبول به شمار می آید. در این مرکز خرید فروشگاه های مختلف، زمین بازی، زمین گلف، کافه و رستوران های مدرن وجود دارند.

 

خرید خانه در لونت استانبول

اکثر ساختمان ها و املاکی که در محله لونت استانبول وجود دارند، ویلایی، لوکس و دارای امکانات خوبی هستند و معماری آن ها بسیار مدرن بوده به همین دلیل قیمت خانه در لونت بالا است. امنیت بالا، سطح زندگی خوب، امکانات رفاهی مطلوب و زیر ساخت های عالی از مزایای زندگی در محله لونت به شمار می آیند.

 

زیبایی و وجود خانه های مدرن در لونت باعث جذاب بودن این منطقه در بین خریداران شده است. ارزش ملک در محله لونت بالا است به همین دلیل با خرید ملک در لونت استانبول به راحتی می توان اقامت ترکیه را نیز به دست آورد. برای دریافت اقامت ارزش ملک خریداری شده باید حداقل 250 هزار دلار باشد.

 

محله لونت جز محله های گران استانبول به شمار می آید اما با توجه به شرایط این منطقه، خرید ملک در آن سرمایه گذاری بسیار خوبی محسوب می شود.

 

این منطقه محل زندگی بسیاری از افراد معروف و سرشناس ترک است و جز مناطق لوکس استانبول به شمار می آید. به دلیل گران بودن ملک در لونت، اکثرا افراد دارای بودجه بالا و افراد مقیم ترکیه که ثروت قابل قبولی دارند می توانند در این منطقه خانه بخرند.

 

قیمت آپارتمان در لونت استانبول

قیمت آپارتمان در محله لونت به عواملی نظیر متراژ، سال ساخت و امکانات وابسته است. واحد مسکونی موجود در منطقه لونت اکثر در برج ها و مجتمع های بزرگ و لوکس هستند. شرایط ایده آل این منطقه و امکانات خوب آن باعث شده تا قیمت ملک در این منطقه نسبتا بالا باشد.

 

در صورتی که بودجه کافی دارید و نما، معماری و طراحی ساختمان برای شما اهمیت دارد، ما به شما محله لونت را پیشنهاد می کنیم. از ویژگی های این منطقه می توان به آرامش و جمیعت کم آن اشاره کرد. همانطور که گفته شد قیمت ملک در ترکیه بر اساس عوامل مختلفی تغییر می کند و به طور میانگین قیمت یک آپارتمان کوچک در این منطقه از 350 هزار لیر شروع می شود و تا 50 میلیون لیر نیز می رسد. شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید، یک ملک را انتخاب و خرید کنید.

Leave a Comment