بهترین زمان برای خرید ملک در استانبول

نوامبر 11, 2023
بهترین زمان برای خرید ملک در استانبول

استانبول یکی از کلانشهرهای ترکیه که هم برای گردشگران و هم برای کسانی که قصد زندگی در ترکیه دارند بسیار محبوب است. بسیاری از کسانی که تصمیم به مهاجرت به ترکیه می گیرند به خرید ملک در استانبول تمایل دارند. بازار املاک استانبول بسیار پرطرفدار و پرسود است اما ممکن است این سوال پیش بیاید که بهترین زمان برای خرید ملک در استانبول چه زمانی است؟ در ادامه با بررسی این موضوع با گروه پیوند هوم همراه باشید.

استانبول بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه

استانبول یکی از بزرگترین و زیباترین شهرهای ترکیه که حرف برای گفتن زیاد دارد. این شهر پر جنب و جوش پر از جاذبه های توریستی بیشمار است که دلیلی بر محبوبیت آن می باشد. استانبول از نظر زیرساخت های شهری امکانات رفاهی و درمانی و تجاری، رویدادهای فرهنگی و هنری و جاذبه های مختلف طبیعی و تاریخی جز برترین شهرهای جهان به شمار می رود در نتیجه زندگی در شهر استانبول از نظر بسیاری از افراد ایده آل است.

استانبول پر از محله های مختلف است که متناسب با هر بودجه ای می توان ملکی خوب در منطقه ای ایده آل پیدا کرد. نکته مهم این است که این شهر توسط تنگه بسفر به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم شده است که بی شک بخش اروپایی آن دارای املاکی لوکستر بوده و قیمت املاک و مستغلات گرانتر از سایر نقاط می باشد.

بهترین زمان برای خرید ملک در استانبول

برای بررسی اینکه بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه کی است؟ می توانیم بازار املاک در استانبول در فصول مختلف سال بررسی کنیم چرا که در هر فصل شرایط و مزایای خاصی برای خرید ملک در استانبول وجود دارد.

خرید ملک در استانبول در فصل بهار

فصل بهار یکی از زیباترین و جذاب ترین فصل های شهر استانبول است و یکی از بهترین زمان ها برای خرید ملک در ترکیه به شمار می آید. توریست های بسیاری در این فصل از کشورهای مختلف جهان به ترکیه سفر می کنند و بیشترین میزان توریست در ترکیه در این فصل است. اگر قصد خرید ملک در ترکیه و لذت بردن از مناظر و آب و هوای خوب استانبول را دارید این فصل مناسب ترین زمان برای شماست.

اما توجه داشته باشید که دلایلی مبنی بر عدم خرید ملک در این فصل نیز وجود دارد چرا که به علت زیاد بودن توریست ها و گردشگران قیمت املاک و مستغلات ممکن است افزایش یابد.

خرید ملک در استانبول در فصل تابستان

در فصل تابستان هوا در استانبول نسبتا گرم شده و تعداد توریست ها نسبت به فصل بهار کاهش می یابد. تابستان بهترین زمان استانبول برای تفریحات و ورزش های آبی است اگر شما هم جز این دسته افراد هستید که به اینگونه تفریحات علاقه دارید بهترین زمان برای خرید خانه در استانبول برای شما فصل تابستان است.

خرید آپارتمان در استانبول در فصل پاییز

پاییز در شهر استانبول معتدل بوده و سوز و سرما اذیت کننده نیست. تعداد توریست ها و بازدیدکنندگان در این فصل کمتر از تابستان بوده و شهر تقریبا آرامتر از هر فصل دیگری می باشد به همین دلیل قیمت املاک در ترکیه در این فصل روند کاهشی دارد لذا خرید آپارتمان در استانبول در فصل پاییز بسیار مقرون به صرفه تر است.

خرید ملک در ترکیه در فصل زمستان

زمستان را می توان یکی از مناسب ترین فصل ها برای خرید ملک در استانبول در نظر گرفت چرا که تعداد توریست ها به کمترین مقدار خود رسیده و قیمت املاک کمتر از هر فصل دیگری است. افرادی که می خواهند خرید مقرون به صرفه  ایده آلی داشته باشند باید در این فصل اقدام به خرید ملک در ترکیه و استانبول نمایید.

Leave a Comment