آشنایی با وب سایت های کاریابی در ترکیه

آگوست 27, 2023
آشنایی با وب سایت های کاریابی در ترکیه

لازمه زندگی در هر جای این کره خاکی داشتن کار و کسب و درآمد است. ترکیه در سال های اخیر با پیشرفتی که در زمینه اقتصاد داشته توانسته بسیاری از مهاجران از کشورهای مخالف جذب خود نماید که ایرانیان نیز جز این دسته هستند و بسیاری برای زندگی و بسیاری برای سرمایه گذاری ترکیه را انتخاب می کنند. اگر شما هم در جست و جوی کار در ترکیه هستید، می توانید با مراجعه به وب سایت های کاریابی در ترکیه کار مد نظر خود را بیابید. در ادامه به آشنایی با وب سایت های کاریابی در ترکیه خواهیم پرداخت.

بهترین سایت های کاریابی در ترکیه

استفاده از سایت های کاریابی برای پیداکردن شغل مناسب یکی از آسانترین روش ها برای این منظور است با جست و جو در این وب سایت ها می توانید از شرایط استخدام شرکت ها و مراکز مختلف آشنا شوید همچنین با وارد کردن اطلاعات و رزومه خود در این وب سایت ها، خود سایت گزینه هایی متناسب با درخواست و توانایی هایتان به شما ارائه خواهد داد. در ادامه به آشنایی با بهترین وب سایت های کاریابی در ترکیه خواهیم پرداخت.

Kariyer

Kariyer.net یکی از شناخته شده ترین و بهترین وب سایت های کاریابی در ترکیه است. این سایت از معدود سایت های کاریابی است که روزانه بیش از هزار آگهی کار در آن وارد می شود و به راحتی با چند کلیک می توانید به آگهی های متناسب با رشته شغلی خود دسترسی پیدا کنید.

در هر آگهی اطلاعات دقیقی از شرکت و کارفرما ذکر شده است و پس از ارسال درخواست و رزومه در صورت تائید با شما تماس خواهند گرفت.

Indeed

این وب سایت یکی از بزرگترین وب سایت های کاریابی در ترکیه است که در سطح جهانی نیز شناخته شده و مشهور است. پایگاه اطلاعاتی این وب سایت بسیار پیشرفته و جامع است. در این وب سایت می توانید اطلاعات تحصیلی و سابق کاری خود را وارد کنید و با یک کلیک کلیه نتایج جست و جو را ببینید. تعداد بازدیدکننده ماهانه این وب سایت 250 میلیون است که رقمی بسیار بالا می باشد.

Yenibiris

Yenibiris از وب سایت های محلی در ترکیه برای کاریابی است که بسیار معتبر نیز می باشد و تقریبا یک از قدیمی ترین وب سایت های کاریابی در ترکیه است. ایجاد حساب کاربری در این سایت کمی سختی دارد ولی با این حال آگهی های بسیاری در آن وجود دارد.

در این وب سایت امکان جست و جوی موقعیت کارفرما وجود دارد که یکی از مزیت های بسیار خوب آن است. در این سایت مشاغل بر اساس عناوین شغلی نظیر آموزش، خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی و … دسته بندی شده است که یافتن شغل مناسب را برای کاربران راحتتر کرده است.

Element

وب سایت Element از سال 2005 شروع به فعالیت کرده و دارای دو بخش کاریابی و خدمات رسانی به کارفرما می باشد. Element.net با بیش از سیصد هزار شرکت همکاری دارد که شانس پیدا کردن کار را بسیار افزایش می دهد.

کارهای خدماتی به طور مداوم در لیست مشاغل این سایت افزوده و آپدیت می شوند. اگر به دنیال یافتن کار در زمینه های خدماتی نظیر نظافت، نگهبانی، پیشخدمت، کارگری و… هستید می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

Careerjet

این وب سایت یک موتور جستجوی  پیشرفته برای کاریابی است. با توجه به بررسی های انجام شده یکی از محبوب ترین سایت ها برای استخدام افراد در ترکیه است. این سایت با ربات های جستجوگر خود بیش از شست هزار سایت مختلف را جستجو می کند. در نتیجه با استفاده از Careerjet می توانید به جای بررسی در چند وب سایت مختلف، با یک کلیک مشاغل مختلف را ببینید و در زمان خود صرفه جویی نمایید.

Secretcv

این وب سایت یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین وب سایت های کاریابی ترکیه است. البته نقطه ضعف این وب سایت کند بود آن به دلیل زیرساخت هایش می باشد اما با ورود به آن می توانید هزاران آگهی ببینید. که برای افراد جویای کار فرصتی ایده آل است.

از آنجایی که قدمت این وب سایت زیاد است اولین انتخاب کارفرمایان برای گذاشتن اعلان استخدام است. افراد می توانند به عنوان یک شخص حقیقی و یا حقوقی و یا به عنوان یک شرکت در این وب سایت عضو شوند.

بیگومیگو

Bigumigu یکی دیگر از بهترین وب سایت های کاریابی در ترکیه است که آگهی های بسیاری در زمینه رسانه و تصویر برداری، آژانس مسافرتی، ارتباطات وگرافیگ و غیره دارد. آگهی های استخدامی مختلفی را در این وب سایت می توانید بیابید.

Iskur

ایشکور را می توان یکی از وب سایت های رسمی کشور ترکیه برای درخواست شغل اعلام کرد. اعلان ها و آگهی های بسیاری در جهت یافتن نیروی کار خدماتی و متخصص وجود دارد. برای افرادی که به دنبال یافتن کار در ترکیه هستند ایشکور گزینه ای بسیار مناسب است.

Isbul

Isbul.net نیز یکی دیگر از وب سایت های کاریابی است که هزاران آگهی استخدام در آن وجود دارد. عنوان های مختلف شغلی به صورت دسته بندی در این وب سایت وجود دارد که جستجو را برای کاربران راحتتر کرده است. همچنین اپلیکیشن آن نیز وجود دارد که با دانلود بر روی گوشی نیز می توانید از آن استفاده نمایید.

Linkedin

Linkedin به عنوان یکی از قوی ترین و معتبر ترین وب سایت های کاریابی در سطح جهان و در ترکیه شناخته می شود. در این شبکه اجتماعی کاربران یک رزومه آنلاین دارند تا کارفرمایان و کاربران سایت بتوانند در هر زمانی به آن دسترسی داشته باشند و بتوانند از تخصص شما در مشاغل مختلف بهره بجویند. در این وب سایت افراد متخصص و حرفه ای، کارشناسان و کارفرمایان حضور دارند.

Leave a Comment