محله های لوکس استانبول برای خرید خانه

ژوئن 15, 2024
محله های لوکس استانبول برای خرید خانه

استانبول شهری پویا و پرجنب و جوش که از محله های مختلفی تشکیل شده است. سرمایه گذاری و خرید ملک در استانبول همواره در بین سرمایه داران بسیار محبوب و پرطرفدار بوده است. با هر بودجه ای که باشید در استانبول می توانید محله ای متناسب با بودجه و شرایط خود برای خرید ملک بیابید. این شهر همواره در حال توسعه است در نتیجه می توانید گزینه های بسیار خوبی را برای سرمایه گذاری در زمینه املاک پیدا کنید. استانبول مناطق لوکس و ارزشمندی برای سرمایه گذاری ملکی دارد که حتی در شرایط رکود تورمی هم، همچنان ارزش سرمایه گذاری دارند. در ادامه قصد داریم تا شما را با محله های لوکس استانبول برای خرید خانه آشنا کنیم.

 

محله لِوَنت (Levent)

لونت یکی از بهترین محله های استانبول برای خرید ملک است که در منطقه بشیکتاش واقع شده است. این منطقه در همسایگی تنگه بسفر، شیشلی، بی اوغلو، ساریر و اسکودار قرار دارد. لونت با لوکس بودن خود مشهور است و بسیاری از آپارتمان ها و رزیدانش های مجلل را در خود جای داده است.

 

محله لونت می تواند از بهترین محله ها برای خرید خانه در ترکیه باشد چرا که به رستوران ها، مراکز خرید و مراکز تجاری مختلف نزدیک است. نکته مهم این است که املاک این منطقه حتی در دوران رکود هم با افزایش قیمت همراه بوده است در نتیجه سرمایه گذاران خارجی بسیاری علاقه مند به خرید ملک در این محله هستند. پروژه داپ ینی لونت یکی از مشهورترین پروژه‌های ملکی این منطقه است.

 

محله بِبِک (Bebek)

محله ببک یکی از بهترین و لوکس ترین محله های استانبول برای خرید خانه است که با ویلاهای ساحلی و شیک خود بسیار مشهور است. ببک با چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر و و سبک زندگی لوکس خود، دنیای دیگری را برای ساکنین خود ایجاد کرده است. محله ببک در منطقه بشیکتاش قرار دارد.

 

اگرچه این املاک این منطقه بسیار گران قیمت هستند، اما درآمد بالای اجاره و افزایش قابل توجه ارزش در طول زمان برای املاک این محله تضمین شده است. اغلب ثروتمندان ترکیه یا در این منطقه زندگی می‌کنند یا برای گذراندن آخر هفته در آنجا ویلای ساحلی دارند. گرانترین و زیباترین ویلاهای استانبول در این محله واقع شده اند.

 

محله ماسلاک (Maslak)

وقتی صحبت از محله های لوکس استانبول می شود یکی از اولین جاهایی که به ذهن می رسد محله ماسلاک است که جزو مناطق تجاری اصلی استانبول به شمار می آید و املاک مسکونی، اداری و تجاری ارزشمندی را در خود جای داده است. این محله یکی از محله‌های منطقه لوکس ساریر است که با تنگه بسفرر و جنگل بلگراد همسایه بوده و با داشتن آب و هوای خوب از مناطق مرفه نشین بخش اروپایی استانبول است.

 

در این منطقه برج‌ها و رزیدانس‌های لوکس و پروژه‌های عظیمی توسط دولت و سرمایه گذاران خارجی ساخته شده و از سال 1999 دائما در حال توسعه است و از فضاهای اداری گرفته تا فروشگاه‌ها و مراکز خرید برند، تمامی امکانات رفاهی و تفریحی مورد نیاز برای ساکنین را دارد.

 

در منطقه ماسلاک پروژه های جدیدی نیز در حال احداث هستند که به ارزش منطقه بیش از پیش خواهند افزود بنابراین سرمایه گذاری در این محله یک سرمایه گذاری پربازده برای شما خواهد بود.

 

محله باهچه شهیر (Bahce Sehir)

باهچه شهیر یکی دیگر از محله‌های لوکس استانبول است که در بخش اروپایی قرار دارد و با سطح زندگی بالا و با کیفت و مناطق سرسبز خود شناخته می شود. این منطقه مناسب افرادی است که می خواهند در منطقه با سطح فرهنگی بالا و امکانات ایده آل زندگی کنند. باهچه شهیر در کنار دریاچه بیوم چکمجه و دریای مرمر است و مناظر سرسبز و زیبای بسیاری دارد از جذابترین محله های نزدیک شیشلی است.

 

یکی از ویژگی های بسیار خوب باغچه شهیر دور بودن آن از شلوغی شهر و دسترسی آسان به میدان تکسیم، فرودگاه‌های مهم استانبول و شاهراه‌های ارتباطی مانند بزرگراه TEM است. در نتیجه با توجه به ویژگی های بسیار ایده آل منطقه و محبوبیت روز افزون آن، سرمایه گذاری در باغچه شهیر اقدامی معقول و مفید خواهد بود.

 

محله شیشلی (Şişli)

شیشلی از بهترین و محبوب ترین محله ها برای خرید آپارتمان در ترکیه است که در عین حال یکی از قطبهای توریستی استانبول نیز به شمار می آید. بسیاری از توریستان برای خرید از فروشگاه ها و مراکز خریدی که برندهای مطرح جهان را دارند به منطقه شیشلی می روند. بیشترین ساکنین این منطقه را هنرمندان، بازیگران و سرمایه داران ترکیه تشکیل داده اند.

 

املاک و مستغلاتی که در منطقه شیشلی واقع شده اند پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارند چون سرمایه گذاران خارجی بسیاری بر روی پروژه های مختلف در حال احداث در این منطقه تمرکز کرده اند و مراکز خرید بزرگی در آن وجود دارد که برترین برند های دنیا در آن شعبه دارند که باعث جذب توریستان به این منطقه شده است. شیلی با مناطق بشیکتاش، ساریر، بی اوغلو و کایتهانه همسایه است.

 

در این مقاله 5 مورد از محله های لوکس استانبول برای خرید خانه معرفی شد که برای سرمایه گذاری و خرید ملک در این مناطق نیاز به سرمایه کافی و نسبتا زیادی است. اگر شما هم قصد دارید تا در این محله ها زندگی کنید بهتر است هر چه سریعتر دست به کار شوید. با خرید ملک در ترکیه به راحتی می توانید اقامت این کشور را به دست آورید. فقط باید ارزش ملک خریداری شده بیش از 400 هزار دلار باشد. زندگی در محله های لوکس استانبول می تواند تجربه ای جدید برای شما باشد.

Leave a Comment